Από το Blogger.

Comments

Facebook

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Blog Archive

Archive

Home Ads

Random Posts

Recent Posts

Header Ads

Featured Listings

Featured

Tags

Α ΑΓΟΡΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ ΑΝΔΡΑΣ ΑΝΔΡΙΚΑ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ - ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΑ ΑΣΕΠ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΓΑΜΟΣ - ΒΑΠΤΙΣΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΥΛΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΔΑΠΕΔΑ- ΠΑΡΚΕΤΑ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΦΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΠΙΠΛΑ ΕΠΙΠΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΠΙΠΛΑ ΣΠΙΤΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΓΚΑΛΛΕΡΙ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΥΕΞΙΑ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΕΥΧΕΣ ΕΦΟΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΖΩΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ - ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΕΜΑΤΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΙΩΝΝΑ ΖΕΡΝΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΟΥΖΙΝΕΣ ΚΟΥΠΑΣΤΕΣ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΚΡΕΑΤΑ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΕΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΥΑΛΙΚΑ ΚΥΗΣΗ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΑΓΕΙΡΕΙΟ ΜΕΣΙΤΕΣ ΜΙΚΡΟΕΠΙΠΛΑ ΜΟΔΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ ΜΠΑΝΙΟ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΝΤΟΥΖΙΕΡΕΣ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΞΥΛΕΙΑ ΟΑΕΔ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΟΣΠΡΙΑ ΠΑΙΔΙ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΠΙΤΕΣ ΠΙΤΣΑΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ -ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΗΠΩΝ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΤΑΠΗΤΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΦΥΛΑΞΗ ΤΕΝΤΕΣ ΤΕΧΝΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΤΖΑΜΙΑ - ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ - ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗ ΥΓΕΙΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΦΑΓΗΤΟ ΦΑΝΟΠΟΙΪΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΑ ΨΑΡΙ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ AIR CONDITION Athens Car Ε.Π.Ε BEAUTY BUSINESS CAR DECOUPAGE FAST FOOD FUN2LEARN GREEK EUROPEAN FUTURE HAPPY PET HEALTH KLIO PARKING PET SHOP PLEXIGLAS POT PLANTS PRANIC HEALER VICKO

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Powered By Blogger

20.000+ Bungalows 1.000+ Appartments

Search : Homes, Penthouse, Farmhouse etc.

Labels

Tags

Α ΑΓΟΡΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ ΑΝΔΡΑΣ ΑΝΔΡΙΚΑ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ - ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΑ ΑΣΕΠ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΓΑΜΟΣ - ΒΑΠΤΙΣΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΥΛΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΔΑΠΕΔΑ- ΠΑΡΚΕΤΑ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΦΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΠΙΠΛΑ ΕΠΙΠΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΠΙΠΛΑ ΣΠΙΤΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΓΚΑΛΛΕΡΙ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΥΕΞΙΑ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΕΥΧΕΣ ΕΦΟΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΖΩΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ - ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΕΜΑΤΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΙΩΝΝΑ ΖΕΡΝΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΟΥΖΙΝΕΣ ΚΟΥΠΑΣΤΕΣ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΚΡΕΑΤΑ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΕΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΥΑΛΙΚΑ ΚΥΗΣΗ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΑΓΕΙΡΕΙΟ ΜΕΣΙΤΕΣ ΜΙΚΡΟΕΠΙΠΛΑ ΜΟΔΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ ΜΠΑΝΙΟ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΝΤΟΥΖΙΕΡΕΣ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΞΥΛΕΙΑ ΟΑΕΔ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΟΣΠΡΙΑ ΠΑΙΔΙ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΠΙΤΕΣ ΠΙΤΣΑΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ -ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΗΠΩΝ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΤΑΠΗΤΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΦΥΛΑΞΗ ΤΕΝΤΕΣ ΤΕΧΝΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΤΖΑΜΙΑ - ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ - ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗ ΥΓΕΙΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΦΑΓΗΤΟ ΦΑΝΟΠΟΙΪΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΑ ΨΑΡΙ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ AIR CONDITION Athens Car Ε.Π.Ε BEAUTY BUSINESS CAR DECOUPAGE FAST FOOD FUN2LEARN GREEK EUROPEAN FUTURE HAPPY PET HEALTH KLIO PARKING PET SHOP PLEXIGLAS POT PLANTS PRANIC HEALER VICKO

Travel the world

Facebook

Full width home advertisement

Sponsor

Keep Traveling

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Facebook

Advertising

AD BANNER

Random Posts

Post Page Advertisement [Top]

Climb the mountains

προσφορες γαλαξιας

υπερπροσφορες αλεπουδιτσα

προσφορεσ αβ βασιλοπουλος

προσφορες lidl

ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΦΘΗΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΦΘΗΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ
ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΛΛΑΔΑ

Translate

καταλογος προσφορων praktiker

προσφορες ημερας my market

ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!

Το λευκό χρώμα είναι το «νέο μαύρο», ενώ η ηλιοροφή αποφεύγεται στις πιο ζεστές ευρωπαϊκές χώρες
Είναι καινούργια αυτή η διαπίστωση; Όχι… Και μάλιστα, θα λέγαμε ότι άργησε καιρό, όχι για να γίνει, αλλά για να κοινοποιηθεί δημόσια… Ισπανία, Ελλάδα και Ιταλία προσελκύουν εκατομμύρια επισκεπτών κάθε χρόνο στις ηλιόλουστες παραλίες τους, αλλά μια νέα έρευνα της Ford Motor Company για τις τάσεις των αγοραστών στην Ευρώπη αποκαλύπτει ότι οι κάτοικοι ορισμένων από τις θερμότερες χώρες της γηραιάς ηπείρου είναι από τους πλέον απρόθυμους να αγοράσουν αυτοκίνητο με ηλιοροφή.

Αυτό είναι ένα από τα ευρήματα της Ford Car Buying Trends 2014, μιας έρευνας για τις συνήθειες των αγοραστών νέων αυτοκινήτων σε 22 χώρες, σε όλη την Ευρώπη, υπογραμμίζοντας τις τάσεις τοπικά και τις διαφορές από χώρα σε χώρα, που επιβεβαιώνουν αλλά και ανατρέπουν τις προσδοκίες.
Η έρευνα δείχνει ότι το λευκό ξεπέρασε το μαύρο, πέρσι, ως το δημοφιλέστερο χρώμα αυτοκινήτου σε όλη την Ευρώπη, σύμφωνα με ανάλυση 500.000 και πλέον οχημάτων Ford, που πουλήθηκαν στην Ευρώπη την περασμένη χρονιά. Ραγδαία αύξηση στις προτιμήσεις των πελατών τα τελευταία χρόνια γνωρίζουν το καφέ και το πορτοκαλί.
Με ή χωρίς ήλιο…
Ανάμεσα στα παράδοξα ευρήματα ήταν οι εθνικές προτιμήσεις για τις ηλιοροφές. Οι αγοραστές της Νορβηγίας, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για το χιόνι παρά για τη λιακάδα της, ήταν μεταξύ των πιο πρόθυμων να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο με ηλιοροφή (15%), λίγο πιο μπροστά από τους Γάλλους (11%) και τους Γερμανούς (10%). Οι οδηγοί των ηλιόλουστων χωρών ήταν από εκείνους που έδειξαν τη μικρότερη διάθεση να παραγγείλουν ηλιοροφή: Ισπανία (5%), Ιταλία (3%) και Ελλάδα (2%). Οι κάτοικοι της παγερής Νορβηγίας εμφανίστηκαν, επίσης, οι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν ένα όχημα με αυτόματο air condition (80%), περισσότερο από τους Βέλγους (77%) και τους Ολλανδούς (71%). Από τους οδηγούς με τη μεγαλύτερη προτίμηση στο μηχανικό σύστημα κλιματισμού ήταν οι Τούρκοι (96%) και οι Ισπανοί (92%).
Ουδεμία έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι οι Σκανδιναβοί οδηγοί συγκέντρωσαν το υψηλότερο ποσοστό στην προτίμηση των θερμαινόμενων καθισμάτων, με το 99% των αυτοκινήτων Ford που αγοράζονται σε Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία να διαθέτουν αυτή την τεχνολογία. Θερμαινόμενα καθίσματα ήταν σπάνια σε Τουρκία (1%), Ελλάδα (2%) και Ισπανία (3%).
Οι χώρες με τους περισσότερους αγοραστές που παραγγέλνουν αναπτήρα στο πακέτο καπνιστή είναι: Ελλάδα (73%), Ισπανία (53%) και Ρουμανία (35%).
2014 Suzuki SH4 panoramic
Χρώματα και σχήματα
Σε όλη την Ευρώπη, τα δημοφιλέστερα χρώματα είναι το λευκό (23%), το μαύρο (20%) και το γκρι (17%), με το καθένα απ’ αυτά να αποτελεί την κορυφαία επιλογή κάθε χώρας, με εξαίρεση την Ιρλανδία, Πολωνία και Ρουμανία, όπου επικρατέστερη επιλογή είναι το ασημί, το οποίο και αποτελεί την τέταρτη δημοφιλέστερη απόχρωση στην Ευρώπη (14%).
Οι Τούρκοι αγοραστές είναι μακράν οι μεγαλύτεροι οπαδοί του λευκού, με ποσοστό προτίμησης 55% στα νέα Ford που πωλούνται εκεί.
Οι Βρετανοί αγοραστές αυτοκινήτων –ίσως επηρεασμένοι από τις κόκκινες στολές των Άγγλων στρατιωτών– είναι οι πιο πρόθυμοι στην Ευρώπη να αγοράσουν ένα κόκκινο αυτοκίνητο. Ενώ οι Ρουμάνοι δείχνουν τη μεγαλύτερη τάση στα μπλε. Οι Νορβηγοί, από την άλλη, αγαπούν τα καφέ αυτοκίνητα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα (12%).
Τα Station Wagon μοντέλα αποτελούν μια πιο πρακτική επιλογή για τους αγοραστές μικρομεσαίας και μεσαίας κατηγορίας μοντέλων. Αυτά προσελκύουν περισσότερο οδηγούς από τη Δανία (86%), την Ολλανδία (79%) και τη Γερμανία (78%). Οι πεντάθυρες εκδόσεις των ίδιων μοντέλων έχουν μεγαλύτερη απήχηση σε Ελλάδα (95%), Ισπανία (87%) και Βρετανία (83%). Στο σύνολο της Ευρώπης, οι μισοί από τους αγοραστές αυτοκινήτων επιλέγουν 5θυρες εκδόσεις, το 35% προτιμά Station Wagon και το υπόλοιπο 4θυρα μοντέλα, που είναι πιο δημοφιλή στην Τουρκία, όπου αποτελούν το 84% των πωλήσεων, και ακολουθεί η Ρωσία (44%) και η Ρουμανία (42%).
Ευφυΐα και ασφάλεια
Το Active Park Assist, που προσφέρουν αρκετοί κατασκευαστές, σαν στάνταρ ή προαιρετικό εξοπλισμό, βοηθά τους οδηγούς στο παράλληλο παρκάρισμα, ελέγχοντας το τιμόνι και το σύστημα διεύθυνσης για να κατευθύνει ένα όχημα σε χώρο στάθμευσης, ενώ ο οδηγός πιέζει απλά ένα μπουτόν και ελέγχει το γκάζι και το φρένο.Οι Γερμανοί παραγγέλνουν αυτή την τεχνολογία στο 63% των νέων αυτοκινήτων, ενώ ακόμα περισσότεροι (74%) επιλέγουν Active City Stop, ένα σύστημα ασφάλειας σχεδιασμένο να βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα. Οι Ελβετοί (επίσης με 63%), οι Πορτογάλοι (53%) και οι Αυστριακοί (50%) ομοίως επιλέγουν Active Park Assist, ενώ οι Βέλγοι (36%), και οι Ελβετοί (34%) ακολουθούν σαν οπαδοί του Active City Stop.
Τα εκτενή δίκτυα αυτοκινητοδρόμων θα μπορούσαν να εξηγήσουν γιατί η Ελβετία (20%), η Ολλανδία (19%) και η Γερμανία (14%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των χωρών, όπου οι οδηγοί επιλέγουν τεχνολογίες χρήσιμες στα ταξίδια, όπως λ.χ. το σύστημα ειδοποίησης για τη νεκρή γωνία και το σύστημα αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας. Γιατί λοιπόν η Νορβηγία, που είναι από τις χώρες με τα μικρότερα δίκτυα αυτοκινητοδρόμων, είναι πρώτη στη λίστα, με ποσοστό 26%; Να, που δεν έχουν όλα αληθοφανείς εξηγήσεις…
Οι Ολλανδοί οδηγοί εμφανώς εκτιμούν τις τεχνολογίες που κάνουν τη ζωή ευκολότερη. Οι πελάτες εδώ παραγγέλνουν τα περισσότερα αυτοκίνητα εξοπλισμένα με cruise control (85%) και ακολουθούν η Φινλανδία (78%) και η Νορβηγία (74%). Από τους Ολλανδούς, οι οποίοι πέρσι αγόρασαν συγκεκριμένα ένα Ford Kuga SUV, το 94% επέλεξε hands-free πίσω πόρτα, που επιτρέπει την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών με μικρή κίνηση του ποδιού.
AUTO-ΑΓΟΡΑ 6
Καύσιμα και ευκολίες
Σε συντριπτικό ποσοστό 99%, οι πελάτες της Ford αγόρασαν νέο αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα, ενώ κάτω από το 1% επέλεξε μοντέλο με εναλλακτικά καύσιμα. Η βενζίνη είναι το καύσιμο που επιλέγει το 58% των Ευρωπαίων οδηγών.
Σε καμία άλλη χώρα οι βενζινοκινητήρες δεν είναι τόσο δημοφιλείς, όσο στη Ρωσία, όπου τα βενζινοκίνητα οχήματα συγκεντρώνουν ποσοστό 97% και ακολουθούν η Τσεχία (80%) και η Φινλανδία (76%). Οι κινητήρες diesel είναι περισσότερο δημοφιλείς στην Τουρκία (64%), ακολουθούν η Ιταλία (63%) και η Πορτογαλία (61%). Οι οδηγοί όλων των ευρωπαϊκών χωρών εξακολουθούν να προτιμούν το μηχανικό κιβώτιο έναντι του αυτόματου –το 85% επέλεξε αυτοκίνητο με μηχανικό επιλογέα ταχυτήτων. Στην Ολλανδία και την Ιρλανδία το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 96% και στην Ελλάδα και την Πολωνία στο 95%. Ακόμα και στη Ρωσία, την ευρωπαϊκή αγορά, όπου τα αυτόματα κιβώτια είναι πλέον δημοφιλή (48%), η ζυγαριά εξακολουθεί να γέρνει ελαφρώς προς τα μηχανικά.




Για τις αγορές σας ΚΛΙΚ ΕΔΩ
 πηγη
 πηγη πηγη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου