Από το Blogger.

Comments

Facebook

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Blog Archive

Archive

Home Ads

Random Posts

Recent Posts

Header Ads

Featured Listings

Featured

Tags

Α ΑΓΟΡΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ ΑΝΔΡΑΣ ΑΝΔΡΙΚΑ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ - ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΑ ΑΣΕΠ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΓΑΜΟΣ - ΒΑΠΤΙΣΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΥΛΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΔΑΠΕΔΑ- ΠΑΡΚΕΤΑ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΦΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΠΙΠΛΑ ΕΠΙΠΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΠΙΠΛΑ ΣΠΙΤΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΓΚΑΛΛΕΡΙ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΥΕΞΙΑ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΕΥΧΕΣ ΕΦΟΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΖΩΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ - ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΕΜΑΤΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΙΩΝΝΑ ΖΕΡΝΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΟΥΖΙΝΕΣ ΚΟΥΠΑΣΤΕΣ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΚΡΕΑΤΑ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΕΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΥΑΛΙΚΑ ΚΥΗΣΗ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΑΓΕΙΡΕΙΟ ΜΕΣΙΤΕΣ ΜΙΚΡΟΕΠΙΠΛΑ ΜΟΔΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ ΜΠΑΝΙΟ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΝΤΟΥΖΙΕΡΕΣ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΞΥΛΕΙΑ ΟΑΕΔ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΟΣΠΡΙΑ ΠΑΙΔΙ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΠΙΤΕΣ ΠΙΤΣΑΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ -ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΗΠΩΝ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΤΑΠΗΤΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΦΥΛΑΞΗ ΤΕΝΤΕΣ ΤΕΧΝΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΤΖΑΜΙΑ - ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ - ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗ ΥΓΕΙΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΦΑΓΗΤΟ ΦΑΝΟΠΟΙΪΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΑ ΨΑΡΙ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ AIR CONDITION Athens Car Ε.Π.Ε BEAUTY BUSINESS CAR DECOUPAGE FAST FOOD FUN2LEARN GREEK EUROPEAN FUTURE HAPPY PET HEALTH KLIO PARKING PET SHOP PLEXIGLAS POT PLANTS PRANIC HEALER VICKO

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Powered By Blogger

20.000+ Bungalows 1.000+ Appartments

Search : Homes, Penthouse, Farmhouse etc.

Labels

Tags

Α ΑΓΟΡΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ ΑΝΔΡΑΣ ΑΝΔΡΙΚΑ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ - ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΑ ΑΣΕΠ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΓΑΜΟΣ - ΒΑΠΤΙΣΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΥΛΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΔΑΠΕΔΑ- ΠΑΡΚΕΤΑ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΦΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΠΙΠΛΑ ΕΠΙΠΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΠΙΠΛΑ ΣΠΙΤΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΓΚΑΛΛΕΡΙ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΥΕΞΙΑ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΕΥΧΕΣ ΕΦΟΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΖΩΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ - ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΕΜΑΤΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΙΩΝΝΑ ΖΕΡΝΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΟΥΖΙΝΕΣ ΚΟΥΠΑΣΤΕΣ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΚΡΕΑΤΑ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΕΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΥΑΛΙΚΑ ΚΥΗΣΗ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΑΓΕΙΡΕΙΟ ΜΕΣΙΤΕΣ ΜΙΚΡΟΕΠΙΠΛΑ ΜΟΔΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ ΜΠΑΝΙΟ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΝΤΟΥΖΙΕΡΕΣ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΞΥΛΕΙΑ ΟΑΕΔ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΟΣΠΡΙΑ ΠΑΙΔΙ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΠΙΤΕΣ ΠΙΤΣΑΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ -ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΗΠΩΝ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΤΑΠΗΤΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΦΥΛΑΞΗ ΤΕΝΤΕΣ ΤΕΧΝΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΤΖΑΜΙΑ - ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ - ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗ ΥΓΕΙΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΦΑΓΗΤΟ ΦΑΝΟΠΟΙΪΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΑ ΨΑΡΙ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ AIR CONDITION Athens Car Ε.Π.Ε BEAUTY BUSINESS CAR DECOUPAGE FAST FOOD FUN2LEARN GREEK EUROPEAN FUTURE HAPPY PET HEALTH KLIO PARKING PET SHOP PLEXIGLAS POT PLANTS PRANIC HEALER VICKO

Travel the world

Facebook

Full width home advertisement

Sponsor

Keep Traveling

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Facebook

Advertising

AD BANNER

Random Posts

Post Page Advertisement [Top]

Climb the mountains

προσφορες γαλαξιας

υπερπροσφορες αλεπουδιτσα

προσφορεσ αβ βασιλοπουλος

προσφορες lidl

ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΦΘΗΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΦΘΗΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ
ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΛΛΑΔΑ

Translate

καταλογος προσφορων praktiker

προσφορες ημερας my market

ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΤΕ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

Η αναζήτηση νέων πελατών είναι ίσως το πιο κρίσιμο σημείο της εποχής για την ευημερία των περισσοτέρων επιχειρήσεων. Σήμερα λόγω της οικονομικής κρίσης, οι πελάτες αλλάζουν προϊόντα και υπηρεσίες τακτικά, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να πρέπει να προσπαθούν σκληρά για να αντικαταστήσουν τους χαμένους πελάτες και να διατηρήσουν τη πελατειακής τους βάση.


Οι συνηθισμένες πρακτικές προσεγγίσεις νέων πελατών, όπως είναι η πραγματοποίηση «τηλεφωνικών κλήσεων ή η παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω "τυφλών ραντεβού", δηλαδή επίσκεψη στο χώρο του πελάτη ή προσμονή ότι θα μπεί κάποιος περαστικός στο κατάστημα μου, είναι δύσκολη και ιδιαίτερα για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν εμπειρία τεχνικών πωλήσεων και μάρκετινγκ . Ωστόσο , υπάρχει μια ποικιλία από άλλους τρόπους που μπορείτε να υιοθετήσετε και να βρείτε νέους πελάτες που με προσεκτικό προγραμματισμό, μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας .
Είναι σημαντικό, ότι η προσπάθεια σας να βρείτε νέους πελάτες, δεν θα σας κάνει να σταματήσετε να παρέχετε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους υπάρχοντες πελάτες σας. Οι ικανοποιημένοι πελάτες οι οποίοι απολαμβάνουν καλή εξυπηρέτηση φέρνουν νέες πωλήσεις και συνεισφέρουν σε ένα μεγάλο ποσοστό στην εύρεση νέων πελατών μέσω της σύστασης.
Παρακάτω θα δούμε μερικές αποτελεσματικές τεχνικές για να σας βοηθήσουν να βρείτε νέους πελάτες, αφού πρώτα καθορίσουμε ποιοί είναι οι πελάτες μας.
Αρχικά, θα πρέπει να καθορίσετε ποιοί είναι οι δυνιτικοί πελάτες σας και τι χαρακτηριστικά έχουν. Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά του σήμερα, οι περισσότερες μικρoμεσαίες επιχειρήσεις εργάζονται πολύ σκληρά για να βρουν νέους υποψήφιους πελάτες και να τους κάνουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Το κλειδί για να έχουμε αποτελεσματικότερες πωλήσεις είναι να βρούν ανθρώπους που χρειάζονται τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, να μπορούν να τα αγοράσουν και να έχουν αξία για αυτούς. Μη χάνετε πολύτιμο χρόνο και χρήματά σε καταναλωτές που δεν ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ή δεν μπορούν να τα αγοράσουν ή δεν αντιλαμβάνονται την αξία αυτών που προσφέρεται.
Ανάπτυξη της ιδανικής αγοράς - στόχου
Θα πρέπει να καθορίσετε την αγορά – στόχο σας που θα ενδιαφερότανε να αγοράσει κάποιο/α από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για να καλύψει μια ανάγκη ή επιθυμία του. Μόλις δημιουργήσετε το προφίλ του ιδανικού πελάτη σας τότε θα μπορείτε να στοχέυσετε αποτελεσματικότερα στην προσέλκυση νέων πελατών. Με άλλα λόγια θα πρέπει να κάνετε μια έρευνα αγοράς για το ιδανικό προφίλ πελάτη με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
  • Γεωγραφικά χαρακτηριστικά: ποιοί άνθρωποι ή επιχειρήσεις μπορούν να αγοράσουν από εσάς σύμφωνα με την τοποθεσία σας. Διαθέτετε φυσικό κατάστημα και e-shop και αν ναί θα πουλάτε εντός Ελλάδας ή και σε άλλες χώρες.
  • Δημογραφικά στοιχεία: ποιοί άνθρωποι ενδέχεται να αγοράσουν από εσάς, όπως η ηλικία, το φύλο, το εισόδημα, το είδος επάγγελμα, το επίπεδο εκπαίδευσης, το πολιτισμικό υπόβαθρο, και το είδος των νοικοκυριών (π.χ. παντρεμένοι, οικογένειες με παιδιά, ανύπαντροι κ.α.)
  • Ψυχογραφικά: κοινωνικοί παράγοντες όπως ο τρόπος ζωής , τα ενδιαφέροντα και οι δραστηριότητες, οι απόψεις, η εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους κ.α. .
  • Απόφαση αγοράς: ποιός παίρνει την απόφαση για την αγορά, για παράδειγμα τα βρεφικά είδη στοχεύουν σε μωρά, αλλά την απόφαση για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα αγοραστούν τις παίρνουν οι γονείς.
  • Ικανότητα να αγοράσουν: ποιοί από τους υποψήφιου πελάτες σας έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν, μήπως για κάποιες ομάδες θα πρέπει να υιοθετήσετε μια συγκεκριμένη πολιτική τιμολόγησης, όπως για παράδειγμα οι άνεργοι ή οι φοιτητές.
Τώρα, αφού έχετε καθορίσει το προφίλ των υποψηφίων αγοραστών σας, θα δούμε μερικούς από τους τρόπους προσέγγισης.
  • Να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας σε ηλεκτρονικούς οδηγούς, σχετικούς με εσάς, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε καταναλωτές να γνωρίσουν τί προσφέρετε.
  • Να προσφέρετε κίνητρα στους πελάτες σας για να σας συστήσουν σε γνωστούς και φίλους.
  • Να ενισχύσετε την online παρουσία σας, χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα σας , blog ή άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως facebook.
  • Να ζητήσετε από τους υπάρχοντες πελάτες σας να μοιραστούν μαρτυρίες για το πόσο ικανοποιημένοι είναι από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασαν από εσάς και να τις ανεβάσετε στα κοινωνικά δίκτυα (facebook, google plus, κ.α.) και στην ιστοσελίδα σας.
  • Να αρθρογραφείτε σε κάποιο τρίτο ιστότοπο ή blog με θεματολογία σχετική με τα προϊόντα σας.
  • Να δικτυωθείτε με την τοπική κοινωνία, μέσα από φορείς, εφημερίδες, περιοδικά και άλλες επιχειρήσεις.
  • Να πάρετε μέρος σε μια κλαδική έκθεση.
  • Να αξιοπιήσετε το direct marketing, με την αποστολή προσωποποιημένων επιστολών, sms ή email, με περιεχόμενο που θα έχει διαγωνισμούς ή προσφορές ή κίνητρα για να αγοράσει σε σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Βεβαίως να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική διαφήμιση Ad-words της Google ή μέσω facebook, χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά συναφή με το αντικείμενο σας.
Για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα πλάνο με τις ενέργειες που θα ακολουθήσετε για την προσέλκυση νέων πελατών αλλά και πως θα τις συνεχίσετε.
Τέλος, για να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από τις ενέργειες που θα υλοποιήσετε θα πρέπει ναγνωρίζετε και να ακολουθείτε τα εξής:
  • Χτίστε μια σωστή βάση πελατών και υποψηφίων πελατών, με τακτική ενημέρωση, κάθε φορά που χρειάζεται, με σκοπό να γνωρίζετε τί έχει αποδόσει και τί όχι.
  • Κάντε προσφορές με νόημα, που να απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες υποψηφίων ή εν ενεργεία πελατών σας. Εδώ θα πρέπει να επικεντρωθείτε στις ανάγκες της κάθε ομάδας – στόχος για να προσφέρετε εξατομικευμένες προσφορές.
  • Αποφύγετε τα στερεότυπα ότι ένας πελάτης είναι για πάντα πελάτης μου, ή εγώ δεν αναπροσαρμόζω την τιμολογιακή μου πολιτική και δεν κάνω προσφορές, γιατί είμαι 40 χρόνια επαγγελματίας...
  • Ακούστε προσεκτικά τους πελάτες και να πρασπαθείτε να κάνετε ερωτήσεις που θα σας δώσουν τροφή για να γίνεται καλύτεροι και να προσφέρετε αυτό που θέλουν.
Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου μου "3 βήματα για αποτελεσματικότερες πωλήσεις face to face", θέλησα να επεκτύνω την σκέψη μου και να την μοιραστώ μαζί σας, για το πώς πρέπει να κινηθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον τομέα της προσέλκυσης νέων πελατών. Ελπίζω να σας έδωσα τροφή για σκέψη αλλά και μια κατεύθυνση για τις κινήσεις που μπορείτε να ξεκινήσετε να υλοποιείται στην προσπάθεια σας για να νέους πελάτες.

Γεράσιμος Σιδεράκης

Ο Γεράσιμος Σιδεράκης είναι Σύμβουλος Marketing & Επικοινωνίας για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες. Ασχολείται με το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία πάνω από 10 χρόνια σε επιχειρήσεις του εμπορίου και των υπηρεσιών. Έχει εργαστεί σε οργανωμένα τμήματα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, τόσο στο διοικητικό όσο και στο εκτελεστικό τμήμα. Το 2011 ίδρυσε την εταιρία Sider group of services, όπου προσφέρει τη δυνατότητα μέσω 4 υπηρεσιών σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελέυθερους επαγγελματίες να οργανωθούν και να αναπτυχθούν αποτελεσματικά. Οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι η Συμβουλευτική Marketing & Επικοινωνίας, η ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων μέσω Σεμιναρίων, η Ψηφιακή Επικοινωνία (branding – web – online ads) και το Λογισμικό Διαχείρισης Πελατών Servmind.gr. Είναι μέλος, της ελληνικής ακαδημίας μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) και στο Σύνδέσμο Συμβούλων Επιχειρήσεων (ΣΥ.Σ.ΕΠ).



πηγη πηγη phhg\

 πηγηπηγη πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου