Κινηματογραφος: Cop Car (2015) ολόκληρη με Ελληνικούς υπότιτλους
Υπόθεση: Δύο πιτσιρικάδες περπατούν σε ένα απέραντο χωράφι, ξέρετε από αυτά τα κλασικά που βλέπεις στις αμερικανικές ταινίες.
Στη μέση του πουθενά βρίσκουν ένα περιπολικό. Κανείς δεν είναι γύρω, και αποφασίζουν να… οδηγήσουν για πρώτη φορά στη ζωή τους!
Ο 34χρονος Τζον Ουάτς έκανε ήδη όνομα με αυτή την ταινία. Tόσο, που η Marvel τον προσέλαβε για σκηνοθέτη του νέου Spiderman το 2017! Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία, ο Ουάτς στήνει σε 85 λεπτά μια περιπέτεια ενηλικίωσης, πατώντας με το ένα πόδι στο κλασικό αμερικανικό σινεμά και με το άλλο στο σύγχρονο. Σε ένα φανομενικά αθώο τοπίο, δημιουργεί κινδύνους από το πουθενά, ενώ η βία (γραφική αλλά αναγκαία) παραπέμπει απευθείας στους αδελφούς Κοέν. Τα δύο πιτσιρίκια είναι διαφορετικά, ο ένας διαβολάκος ο άλλος σκεφτικός, και τα δύο υποδύονται ουσιαστικά τους… εαυτούς τους, αλλά όταν ο φόβος τα καταβάλει, είναι επίσης πειστικά. Ο Κέβιν Μπέικον αποδεικνύει πως αδικεί πολλές φορές τον εαυτό του. Ο τύπος –που μόνιμα μοιάζει 40 ετών- μπορεί να παίξει τα πάντα. Εδώ ακροβατεί ανάμεσα στον «κακό» και την καρικατούρα, είναι διασκεδαστικός, καθώς δεν πιστεύει τι του συνέβη (δες σας λέμε τι, δέστε την ταινία).
πηγη
Στη μέση του πουθενά βρίσκουν ένα περιπολικό. Κανείς δεν είναι γύρω, και αποφασίζουν να… οδηγήσουν για πρώτη φορά στη ζωή τους!
Ο 34χρονος Τζον Ουάτς έκανε ήδη όνομα με αυτή την ταινία. Tόσο, που η Marvel τον προσέλαβε για σκηνοθέτη του νέου Spiderman το 2017! Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία, ο Ουάτς στήνει σε 85 λεπτά μια περιπέτεια ενηλικίωσης, πατώντας με το ένα πόδι στο κλασικό αμερικανικό σινεμά και με το άλλο στο σύγχρονο. Σε ένα φανομενικά αθώο τοπίο, δημιουργεί κινδύνους από το πουθενά, ενώ η βία (γραφική αλλά αναγκαία) παραπέμπει απευθείας στους αδελφούς Κοέν. Τα δύο πιτσιρίκια είναι διαφορετικά, ο ένας διαβολάκος ο άλλος σκεφτικός, και τα δύο υποδύονται ουσιαστικά τους… εαυτούς τους, αλλά όταν ο φόβος τα καταβάλει, είναι επίσης πειστικά. Ο Κέβιν Μπέικον αποδεικνύει πως αδικεί πολλές φορές τον εαυτό του. Ο τύπος –που μόνιμα μοιάζει 40 ετών- μπορεί να παίξει τα πάντα. Εδώ ακροβατεί ανάμεσα στον «κακό» και την καρικατούρα, είναι διασκεδαστικός, καθώς δεν πιστεύει τι του συνέβη (δες σας λέμε τι, δέστε την ταινία).
Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος πολλές φορές «κρατιέται» στο δικό του όραμα, χωρίς να φτάνει μερικές σκηνές εκεί που το mainstream κοινό θα ήθελε. Λιτός, δεν επιχειρεί να εντυπωσιάσει, απλά να διηγηθεί μια ιστορία. Απίθανη να συμβεί, αλλά βλέποντάς την, όλα δείχνουν φυσιολογικά.
Το αντιηρωϊκό φινάλε του, βάζει σφραγίδα σε μια μικρή στο μάτι, αλλά απλοϊκά σπουδαία ταινία της χρονιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου